החזרת מנשא לאחר התנסות

באתר המנשא הנכון ניתן להתנסות בכל מנשא לאחר הקניה ולהחזיר או להחליף אותו בכפוף למדיניות ההחזרות.
אנחנו
זמינות להתיעצות אם יש לך התלבטות לגבי אופן ההחזרה או בין החלפה להחזר כספי.

הנחיות לאריזה 

כדי לקבל החזר כספי/זיכוי חובה להחזיר את המנשא סגור באריזה, כאשר:

  • המנשא נקי, ללא כתמים, ולא עבר כביסה (בהתאם לתנאי ההתנסות).

  • האריזה המקורית נקיה ושלמה כפי שהיתה בעת שהתקבלה, ואין עליה מדבקות או כיתוב.

  •  החבילה ארוזה בתוך הקרטון או השקית בהם שלחנו לך את המנשא- אם זרקת אותם אפשר להשתמש בכל קרטון או שקית שיש לך בבית. בשום מצב אין להחזיר את המנשא בלי לארוז אותו לפני כן בארגז או בשקית, ואין להדביק מדבקות על אריזת היצרן.

  • החבילה סגורה היטב בנייר דבק. 

  • אם עליך להחזיר יותר ממנשא אחד, צריך לארוז את כל המנשאים ביחד בחבילה אחת.

  • החבילה מכילה דף עם פרטים מזהים (שם ומספר הזמנה).

לתשומת לבך: מנשא שאינו במצב חדש או אריזה שהודבקו עליה מדבקות עשויים להקטין את גובה ההחזר הכספי/הזיכוי שלך בהתאם לשיקול דעתנו כולל ביטול האפשרות להחזר כספי. 

הנחיות להחזרה

יש שתי דרכים חינמיות להחזיר את המנשא:

מסירה ידנית

  • מביאים את החבילה לכתובת: בית טפר, תל גיבורים 5 ת״א, מתחם e house, קומה 3 , יחידה 321.

  • המתחם פתוח בימים א-ה בשעות 9-18 (למעט חגים וערבי חג). ניתן להגיע ללא תיאום מראש ולהכנס עם הרכב עד דלת המתחם. במתחם נמצאים עובדים של המקום שינחו אותך איפה להשאיר לנו את החבילה.

  • חשוב לרשום על החבילה מבחוץ ״עבור המנשא הנכון״. 
     

משלוח בדואר גוביינא רשום (חינם)

  • מדביקים על החבילה הארוזה את המדבקה למשלוח בדואר שצורפה לחבילה שקיבלת. אין להדביק את המדבקה ישירות על אריזת היצרן.

  • לאחר מכן יש למסור את החבילה בסניף הדואר הקרוב לביתך.

  • בדואר ידביקו על החבילה מספר ברקוד- מומלץ לצלם אותו ולשלוח לנו לווטסאפ. הברקוד מהווה אסמכתא שהמנשא אכן נשלח. חבילה שתישלח ללא ברקוד ותאבד בדרך לא תהיה ניתנת לאיתור ולא תאפשר לך להנות מההחזר/הזיכוי המגיעים לך.

החלפה למנשא אחר

החלטת להחליף את המנשא שקנית במנשא אחר. איך עושים את זה?

  • באפשרותך להחזיר את המנשא שקנית לפי ההנחיות בעמוד הזה, ולבצע במקביל הזמנה חדשה של המנשא החדש.
    כשהמנשא שהחזרת יגיע אלינו, נבצע החזר כספי מלא (ללא קיזוז דמי ביטול עסקה) על הסכום ששולם עבורו, 
    או:

  • באפשרותך להחזיר את המנשא שקנית לפי ההנחיות בעמוד הזה, ולעדכן אותנו במייל או בווטסאפ על רצונך לקבל זיכוי ולא החזר כספי.
    כשהמנשא שהחזרת יגיע אלינו נשלח לך קוד קופון לביצוע הזמנה חדשה באתר בגובה הסכום ששולם עבורו.

     

קבלת החזר כספי/זיכוי מותנים בהחזרת המנשא במצב חדש ותקין בהתאם לאמור במדיניות ההחזרות​.