החזרת מנשא לאחר התנסות

באתר המנשא הנכון ניתן להתנסות בכל מנשא לאחר הקניה ולהחזיר או להחליף אותו בכפוף למדיניות ההחזרות.
אנחנו זמינות להתיעצות אם יש לך התלבטות לגבי אופן ההחזרה או בין החלפה להחזר כספי.

הנחיות לאריזה 

שלחנו לך מנשא חדש וסגור בקופסה/תיק הנשיאה המקורי של היצרן, ארוז היטב על מנת שיגיע אליך במצב חדש ככל האפשר.
בעת החזרת המנשא יש להקפיד להחזיר אותו באותו מצב.

  • המנשא צריך להיות חדש ונקי, ללא כביסה וללא סימני שימוש או ריחות חזקים, בהתאם לתנאי ההתנסות.

  • את המנשא יש להחזיר על כל חלקיו לאריזת היצרן המקורית (קופסה/שקית ממותגים) בצירוף חוברת ההוראות או כל תוספת אחרת שהיתה בתוך האריזה.

  • יש להקפיד שהאריזה המקורית שלמה ובמצב תקין בדיוק כפי שהיתה בעת שהתקבלה. אין להדביק מדבקות משום סוג ישירות על האריזה המקורית!

  • את המנשא באריזתו יש להכניס לתוך אריזה חיצונית. אנחנו ממליצות להשתמש בקרטון/שקית שבו הוא הגיע, או בכל קרטון או שקית שיש לך בבית, סגורים היטב בנייר דבק. 

  • אם עליך להחזיר יותר ממנשא אחד, צריך לארוז את כל המנשאים ביחד בחבילה אחת.

  • יש להכניס לחבילה דף עם פרטים מזהים (שם ומספר הזמנה).

נזק למנשא או לאריזת היצרן בשל אריזה שלא לפי ההנחיות עשויים להקטין את גובה ההחזר הכספי/הזיכוי שלך בהתאם לשיקול דעתנו כולל ביטול האפשרות להחזר כספי. על מנת להמנע מעגמת נפש, מומלץ לצלם את החבילה הסגורה, ולשלוח את התמונה לווטסאפ לאישור שהמנשא ארוז לפי ההנחיות.

הנחיות להחזרה

יש שתי דרכים חינמיות להחזיר את המנשא:

מסירה ידנית

  • מביאים את החבילה לבית טפר, תל גיבורים 5 ת״א, מתחם e house, קומה 3 (אפשר להכנס עם הרכב עד דלת המתחם).

  • המתחם פתוח בימים א-ה בשעות 9-18 (למעט חגים וערבי חג). ניתן להגיע ללא תיאום מראש.

  • חשוב לרשום על החבילה מבחוץ ״עבור המנשא הנכון״.

  • במתחם נמצאים עובדים של המקום שינחו אותך איפה להשאיר לנו את החבילה.
     

משלוח בדואר גוביינא רשום (חינם)

  • מדביקים על האריזה החיצונית את המדבקה למשלוח בדואר שצורפה לחבילה שקיבלת. אין להדביק מדבקות משום סוג ישירות על האריזה המקורית!

  • את החבילה הארוזה עם המדבקה יש למסור בסניף הדואר הקרוב לביתך.

  • בדואר ידביקו על החבילה מספר ברקוד- מומלץ לצלם אותו ולשלוח לנו לווטסאפ.

  • הברקוד מהווה אסמכתא שהמנשא אכן נשלח. חבילה שתישלח ללא ברקוד ותאבד בדרך לא תהיה ניתנת לאיתור ולא תאפשר לך להנות מההחזר/הזיכוי המגיעים לך.

החלפה למנשא אחר

החלטת להחליף את המנשא שקנית במנשא אחר. איך עושים את זה?

  • באפשרותך להחזיר את המנשא שקנית לפי ההנחיות בעמוד הזה, ולבצע במקביל הזמנה חדשה של המנשא החדש.
    כשהמנשא שהחזרת יגיע אלינו, נבצע החזר כספי מלא (ללא קיזוז דמי ביטול עסקה) על הסכום ששולם עבורו, 
    או:

  • באפשרותך להחזיר את המנשא שקנית לפי ההנחיות בעמוד הזה, ולעדכן אותנו במייל או בווטסאפ על רצונך לקבל זיכוי ולא החזר כספי.
    כשהמנשא שהחזרת יגיע אלינו נשלח לך קוד קופון לביצוע הזמנה חדשה באתר בגובה הסכום ששולם עבורו.

     

קבלת החזר כספי/זיכוי מותנים בהחזרת המנשא במצב חדש ותקין בהתאם לאמור במדיניות ההחזרות​.