top of page

מנשא בקיץ - מדריך לנשיאה קיצית

עודכן: 24 בינו׳ 2022

אבא עם תינוק במנשא מובי פיט ללא לייקרה ולצידו אמא שמחזיקה סקייטבורד, שניהם בלבוש קיצי
גם מנשא וגם חיוך- אפשרי גם בקיץ! (המנשא בתמונה: מובי פיט)

איך שורדים את הקיץ עם מנשא לתינוק, בלי להתבשל ובלי לסבול מכאבי גב?

  1. מנשא שווה ערך לשכבה אחת לפחות של בגדים - אם מזג האויר וגיל התינוק לא מחייבים יותר משכבה אחת, כשהתינוק במנשא הכי טוב שיהיה עירום.

  2. מקפידים על מנשאים שעשויים מבדים טבעיים - יש מנשאים נושמים שעשויים מאריגים סינטתיים מנדפי זיעה: הם דקים וקלילים יותר מבדים טבעיים, אך חשוב למדוד ולודא שהמגע שלהם נעים לך ולתינוק.

  3. מנשאי צד הם הסוג היחיד של מנשא לתינוק שיש בו רק שכבת בד אחת, מה שהופך אותם לבחירה הקיצית ביותר שיש.

  4. גם אם הוא צעיר מאד, התינוק שלך יודה לך אם כפות הרגליים שלו יהיו מחוץ למנשא (כמובן בלי לוותר על תנוחת בטן לבטן פיזיולוגית עם ברכיים גבוהות מהאגן).

  5. להגנה מהשמש אפשר להעזר בחיתול טטרה דק ואוורירי - כך אפשר להפשיט את התינוק ולהוציא רגליים בלי חשש מהשמש. אפשר להשתמש במקלות כביסה לקיבוע החיתול למנשא.

  6. כדאי לתכנן את היום בהתאם למזג האויר - את הטיול היומי בגינה עדיף לדחות לשעות הנעימות יותר של הערב, או מוקדם בבוקר.

  7. שמיכת פיקה נעימה - ציוד חובה בתיק כשיוצאים מהבית עם תינוק עירום במנשא. כשנכנסים למקום ממוזג השמיכה יכולה להיות שימושית כדי לחמם את התינוק גם מעל המנשא וגם במקומו.

  8. מתלבשים בהתאם - כשיש על הבטן או על הגב שלך תינוק קטן כדאי ללבוש בגדים קלים שמתאימים לפעילות גופנית (כי לא משנה כמה המנשא שלך דק - נקודת המפגש של הגוף שלך ושל התינוק תהיה רטובה מזיעה).

  9. התינוק בוכה במנשא? לא בטוח שהחום זה מה שמציק לו. לפני שמוותרים על המנשא כדאי לבדוק ולשלול סיבות אחרות.

  10. עגלה זו לא מילה גסה - כשחייבים לצאת מהבית בשעות החמות אין סיבה להמנע משימוש בעגלה - רק לא לשכוח לשים את המנשא בסל, ליתר בטחון.

Post: Blog2_Post
bottom of page